20:09

Hej!
Nu sitter vi i Matildas rum och vet inte alls vad vi ska göra, asså! ;o
Som sagt Robin ringde ju efter många om och men... Men asså, jag har ju försökt och nå han i hur många timmar som helst, tur så var det bara hans mobil som var och laddade. ;) Fan vad gött att det inte hade hänt nått annat! ;o Började fan bli riktigt orolig. ;o
Men imorrn så ska ju jag på kalas efter mamma har hämtat mig, så det kanske blir några bilder där ifrån. :) Det är ju min farbror som fyller 19 år. :) Nu så blir det han som kommer få köra mig över allt, med sin nya bil. xD Nä, det kommer bli att han inte orkar. ;) HAHA! Sen så på kvällen så blir det att åka till dansen, som är sista gången för denna terminen. Och då har jag dansat i två år. :D SUPER! ;D
Den blev lite suddig ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback