Dåligt humör!

Hejsan!
Jag känner att jag behöver skirva av mig lite....
Det är så att just nu har jag bråkat lite med en lärare, för att hon vägrade hjälpa mig. Och då blev jag sur. Alla typ vad är det och sen så kom en lärare och skulle snacka med mig. Och typ fråga de vad som hade hänt och skit, och dom där jävla p-pillerna har gjort mig jävligt känslig. Som sagt så frågade om nått hade hänt på min fritid och då började de där som jag inte har berättat för er, att jag har förlorat en kompis på grund av att hon ljög för mig under tiden hon och jag var vänner.... Och det har inte besvärat mig på nått sätt men när folk börjar snacka om det, så nu började jag lipa... Och nu är allt kaous! Ni kanske inte fattade vad som hade hänt men det var skönt att skriva av sig lite ;)
Fucking IV!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback