Hallu Bitches ! ;*

Hejsan!
Nu sitter jag här på soffan och dricker varm oboy ! Idag blir det nog klackeskorna på eftersom vi ska vara inne. :) Jag hittade en skit snygg väska igår! på H&M jag funderar på att köpa den. Men vet inte, den var ju ganska billig. (: Jag köper la en imorrn lr idag i såfall. (: Jag ska nog även ta lite kort idag. Eftesom vi har kompisvecka. :) Idag ska jag nog även dra ut och springa. Det var ju lite kallt igår. Min ena hund åt nästan aldrig mat när hon var liten, aså hon vill inte ha. Men nu äter hon som en häst så är tvugna att ge henne lite mindre mat. Men nu har hon blivit lite mullig i stället. Men det är ganska sött! ;* Pösshejs :*

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback