hemma igen :)

Hejsan!
Nu sitter jag hemma igen, har nyss städat upp i mitt rum och rensat lite, kusinerna kommer få en del saker! ;) haha! Det var sjukt kul i örebro och mysigt för den delen oxå. Jag har även fått reda på hur jag ska kunna träna bort låren lite. ;) haha! Min ingifta moster gör sånt ofta, så henne kan man få bra tips av! ;D haha! Även filmen, hur många lingon finns det i världen, den var sjukt bra! :D Så det har varit bra i helgen även om inte älskling var med! ;) hahahaah! Och idag så var jag först hos morfar så att mamma fick gratta han på farsdag. Och när vi hade varit där ett tag, så blev det att åka till nästa ställe. Som blev hos farfar. :)  Pösshejs :*

Kommentarer
Postat av: Malin

Hur tränar du låren då?

Ps. DIn blogg är bäst ! :D <3

2011-11-14 @ 18:15:55

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback