hemma igen :D

Hejsan! :)
Nu är jag hemma från dansen precis. Förlåt för att jag inte har bloggat i helgen, men jag fick inte med mig datorn. Och det brukar inte bli så att man sitter vi datorn när man är med sin pojjk. ;) Men iaf så hade vi sjukt kul. I fredags så var det fest och jag kände några där sedan innan, Robins pappa hade kompisar som var sjukt duktiga på gitarr med mera!:D Men sen så var det lite jobbigar in på kvällen då jag och robin störde oss lite på några som var mindre än oss. Dom skulle hela tiden vara med oss och vara lite barnsliga av sig och sloss 24/7... ;o Men det blev la lugnare sen. Men på lördag så började vi med att se på en barnfilm så att Robins syskon kunde vara med och efter det så blev det än läskigare film. (:
Det var sjukt kul på dansen idag, man känner att vi har gått upp en grad till och får röra på oss mera med dubbelstegen och allt. :) Det har blivit super kul! :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback