idagh och vad som händer lite imorrn :)

Hejsan!
Nu så sitter jag och chattar på fb med massor med folk, som har börjat skriva. :) kände mig lite elak oxå, för jag kanske väckte Angelica när hon sov, inte snällt, sry gmn! <3
imorrn så ska jag sminka mig ordentligt eftersom jag har köpt puder, ska även nog platta håret som jag typ aldrig hinner med för att jag dras till datorn. xd
Idag så var det inte jätte roligt i skola. Men jag tyckte det var roligt att dra på stan med Lina för vi drog till H&M och hittade att dom solde ut massor med produkter som var jätte billiga, så imorrn kmr jag ha lite pengar kvar. xd Pösshejs :*

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback