min dröm jag drömde i natt ;O

Hejsan!
Det är igentligen inte meningen att jag ska vara vaken vid den här tidiga tiden. Men jag drömde en dröm, det var om ett apotek och på de där apoteket så begravde dom folk och då var jag dör med skolan hela gädra de la gardie, aså. Sen så skulle vi få testa av att bli nergrävda, fast levande då. Dom sa till oss att blunda och typ nästan sova. Det värsta var att jag tror att jag började dröma under den tiden, lr så var det på riktigt i drömen. Att en kompis som heter Robin som brukar campa i mellerud, han hade precis dött han som dog på de la gardie, dom började typ dra i mig. och typ jag blev liv rädd. Men det var lite av min dröm iaf. och sen vaknade jag av att jag kallsvättades i sängen. Och när jag vaknade så var jag tvungen att tänka till om min kompis Robin hade gått bort, men sen så kom jag till det värkliga och det har han ju då inte! :)
Men nu iaf så sitter jag i sängen och försöker skriva samtidigt som jag nyser! (;

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback