nu avslutar jag frågestunden

från mailen :)


1.
har du nån gång varit otrogen ? kram
Svar: nej, det har jag inte. ;)
2. hur gör du för att vara så fin ? kram nadija
svar: aså, jag vet inte xd
3. hur många läsare har du ? anonym
Svar: det är olika xd
4. hur mycket brukar du träna nu ? moa
Svar: emm, aså alltid nån grejj varje dag, så sidolyft gör jag varje dag. :)
5. bor dina föräldrar tsm? anonym
Svar: ja ?
6. hur gammal ska du vara när du flyttar hemmifrån ? karin
Svar: aså, det beror på om jag har skaffat jobb och sånt, men så tidigt som möjligt. :)
7. hur går det mellan dig och iva? aså eran vänskap ?
Svar: jag kan säga att våran vänskap är slut eftersom hon ljög fett mycket för mig, så då får hon skylla sig sj. ;o

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback