sista minuten ;o

hejsan!
Min älsking ringde nyss och berättade en sista minuten grejjj, det var tydligen så att dom skulle ha en slags kalas imorrn, så det blir att packa ner lite grejjjjer till, även kanske fixa en större väska, Robin som alltid typ klagar på att jag har mycket grejjer med mig hit och dit, han brukar säga att jag har packat ner hela min gaderob. Men nu får han nog se på ännu mer kläder. ;)
Så vi får se vad outfitet blir imorrn oxå. ;) Jag vet att dagens outfit inte har blivit idag, men lovar att jag ska bättra mig, jag ska även försöka få ner min älskade dator i väskan. (: ska försöka blogga så gått jag kan. :) Pösshejs :*

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback