svar på frågestunden :D

Svar på era frågor ! :D
1. försöker du vara fjortis, anonym
Svar: nej, det försöker jag inte...
2. Hur kan du vara så fin, kram linda
Svar: haha, tack men jag vet inte hur jag gör för jag tycker inte att jag är så speciellt fin. xd
3. är du hel svenks ? anonym
Svar: ja, jag är hel svensk :)
4. ska du någonsin göra nån silikon i t.e.x, leppar lr bröst ?
Svar: nej, det tänker jag inte. ;)
5. Varför har du slutat med veckans blogg? tindra
Svar: Jag har inte slutat med veckans blogg. Jag har bara inte tänkt på att skriva ut den, men jag kan fixa det ikv :)
6. är din kille romantik ? anonym
Svar: ja ! ;d
7. varför slutade du med förra bloggen ?
svar: Devote var seg, så jag orkade inte med den ! xd

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback