tidsfördriv

- OM DIG/ ALLMÄNT -

Hur lång är du? - 162
Hur mycket väger du? - 54 tror jag (: jag vägde så iaf senast jag kollade ;o 
Har du några piercingar/tatueringar? - öronen, har har percing på näsan, tatto kommer senare ;)
Vilken skola går du på? - de la gardie
Vad vill du bli när du blir äldre? - jobba innom ambulansen
Är du singel? - nej <3 
Har du syskon? - ja, en bror
Vart bor du? - järpås
Är du nöjd med dig själv? - finns saker jag skulle vilja ändra på så inte helt förnöjd
Vad tror du andra får för intryck av dig? - vet jag faktiskt inte...
Din favoritmaträtt? - tackos och thai mat! :*
Vilken maträtt kan du verkligen inte äta? - donken hambörjare och mat med ost på ;o
Din naturliga hårfärg? - brun
- SENASTE -
Som ringde dig? - mamma
Som smsa dig? - puff<3
Som du smsa? - puff<3
Som du kramade? - Älskliiing!:*
Som du kysste? - Älskliiing:*
Som du slog? - ( på skojj dock ) Älskliiiiiing! ♥ hähä
Som du bråka med? - min bror -.-
Som massera dig? - minns inte
Som du dela dricka med? - Älskliing tror jag :***
Missade samtalet? - mamma

- KÄRLEK & SEX -
Har du pojkvän? - Jaaaa♥
Hur många har du haft sex med? 1 ♥♥
Hur många gånger har du varit kär? - många xd
Har du blivit dumpad? - jaoop
Har du dumpat någon? - ja en lr två ggr
Är du romantisk? - Absolut! ♥
Kärlek vs sex? - k.ä.r.l.e.k ♥
Ditt längsta förhållande? - kmr inte ihåg xd
Har du haft ett kk-förhållande med någon? - haha wtf, nej
Vad faller du för hos killar? - blåa ögon, fin mage & dom ska vara romantica och roliga! ♥
Tror du att man kan hålla ihop föralltid? - ja ♥
Har någon varit otrogen MED dig? -
Har någon varit otrogen MOT dig? - tyvärr
Vid vilken ålder tycker du det är okej att bli sexuellt aktiv? - när man känner sig redo
Vad är det finaste en kille kan säga till sin flickvän? - j.a.g ä.l.s.k.a.r d.i.g
- ANVÄNDER DU... -
Deodorant? - ja
Parfym? - ja
Kjolar? - ibland
Klänningar? - ja, ibland
Hoodtröjor? - ja :D
Hårmousse? - nej
Hårspray? - ja
Klackskor? - ja (:
Body spray? - i bland
Rouge? - ah när jag sminkar mig
Foundation? - ja, men måste köpa ny (:
Ringar? - nää, men kommer nog göra det, det är fint! :D
Mössa? - på vintern ja ibland
Hårband? - när jag tränar
Nagellack? - ibland

- SANNINGEN OM DIG/ DÅLIGHETER -
Har du snattat någon gång? -
Har du druckit alkohol? - ah, smakat öl/vin men det är blö så föredrar cider 
Snusar du? - nej
Har du druckit så mycket att du spytt? - nej
Har du slagit/kastat något mot en glasruta så att den krossats? - nej
Har du tagit droger? - nej
Har du druckit en alkoholdryck utan att veta vad det är för något? - ah :/
Har du strulat med en främling på fyllan? - på kronan med det var inte fyllan
Ljuger du ofta för dina vänner? - nej
Har du hotat någon? - typ när jag bråkat med brosan
Har du mobbat någon? - nej

- VEM/VILKA... -
Är din bästavän? - Lina, angelica, puff m&m ♥
Saknar du? - Älskliiing just nu ♥
Vill du träffa just nu? - Puff! :D ♥
Umgås du mest med? - Robin & folket i skolan tror jag ;) 
Stör du dig på? - folk som drygar, käftar oså
Ringde du senast? - mamma
Skrev åt dig senast på facebookchatten? - Robin J
Vem puffade dig senaste på facebook? - Puff! ♥
Vem skrev du senaste med på msn? - don't remember, aldrig inne på msn längre typ
Vem kommer du träffa imorgon? - Puff ♥
Vem har du inte träffat på länge? - många :(
Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa just nu? - Robiiin <33
Festar mest av dina vänner? - vne
Är snyggast i klassen? - ingen utav dom
Hamnade du senast i grupp med i klassen? - doooon't remember
Skulle du vlija se ut som? - vne

- JA/ NEJ FRÅGOR -
Är du helsvensk? - ja
Är du glad just nu? - glad men smått trött
Har du en hund? - ja, mina bebiiisar ! ♥
Har du en katt? - nej
Har du varit utomlands nångång? - nä, tror inte att norge och danmark räknas :(
Har du svarat ärligt på alla frågor? - ja
Är du blyg? - haha, nää :D
Ska du ta körkort? - ja, ska snaaart börja övninsköööööööra!!! 
Ska du tatuera dig/pierca dig? - yes, ngt jag funderat på länge! tatuering alltså och pierca mig någon mer stans (:
Vill du har barn? - ja, efter jag har levt livet! :D
Hade du kunnat adoptera? - ja
Hade du kunnat adoptera bort? - beror på hur gammal jag skulle varit.
Har du en egen dator? - ja, 2 st
Är dina föräldrar skilda? - nej
Mår du bra just nu? - ja :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror inte på att du väger 54

2011-11-02 @ 21:13:09

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback