vrf jag vill just träna :)

Hejjs!
Nu har jag tänkt på den där träningen jag ska göra, att dra ut och springa varje dag! Det kommer bli super, känner mig redan trött och det är ju bra, för om jag t.e.x inte hade sprungit idag så hade jag nog inte varit trött nu. xd (L) Jag vill även ha lite smalare lår, lite mindre rumpa och lite smalare mage, men det ska inte vara mycket. Och sen när jag har tränat ett tag så kommer jag vara helt nöjd med mig själv! Men jag kommer nog inte sluta med att träna för som sagt ja blir ju trött på kvällarna för annars så kan jag inte sova och somnar typ 00.00 varje dag iaf runt där. Och det är ju absolut inte bra! ;o Jag mår även bättre av att träna! ;)
Där har ni mina syn punkter om varför jag vill träna! :)
Trött hund! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback