19:15

Hejsan hoppsan! :)
Nu har jag nyss ätit och om en timma så blir det idol kan jag tänka mig. Jag har även på mig min mys dress! :D Pappa mobbade mig för att han fick en chokladkaka i present och han sa att han vägrade bjuda, men det är lungt kan ju alltid försöka fjäska, för lilla pappsi ;) skojja bara! :p Thihi!
Som sagt, idag så var jag ju med Robin! :D jag kan säga att jag var väldigt pusssjuk, hihi ! det kommer jag nog vara imorrn oxå, jag såg ju han senast i måndags. :) Jag ska även få med mina hundar i ett videoinlägg, Lina har sagt att jag ska göra det, har även fått lite mail om det. :) Ni ska även inte glömma av frågestunden tills på tisdag. :) Men nu blir det fredags mys framför tv:en :) Pösshejs :*

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback