avslutade nyss frågestunden

svaren på frågestunden!

1. Daniella om frågestund igen då ! :D:
vilken sexställning tycker du är skönast?

svar: jag vet inte riktigt, men typ den vanliga tror jag,

2. Freja om frågestund igen då ! :D:
Hur kan du va så så himla fin?????? :o
Kan du lägga upp en video när du sminkar dig? :))

Svar: tack (: klart jag kan lägga upp videoinlägg när jag sminkar mig . (:


3. Simona om frågestund igen då ! :D:
Har era föräldrar kommit på er när vi har haft sex ? ? ?

Svar: Nej, men dom har hört oss. ;)

4. Hannah om frågestund igen då ! :D:
Vilket är det ovanligaste stället du och Robin har haft sex på?

Svar: vi har inte haft det på något ovanligt ställe (;

5 . Anonym om frågestund igen då ! :D:
varför skriver du så många stavfel hela tiden? det är ganska irriterande och du borde verkligen kolla igenom allt innan du publicerar allt... :)

Svar: för att jag skriver allt så snabbt och glömmer att kolla igenom, men har börjat med att fixa så allt blir rätt nu. :)


6. freddie om frågestund igen då ! :
Har du onanerat med en frukt eller grönsak någongång? haha

Svar:  Svar: nej, varför skulle jag ha gjort det ? HÖHÖ?!
En fråga från mailen!

7. Hur kommer det sig att du har en sån bra blogg? kram tindra

Svar: aså, vet inte men jag har la tränat upp mig från min förra blogg, som jag bloggade i 9 månader, tror jag . ;)



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback