cha cha ina här.

Hej på er :D

det är jag som är lina ina meijer och även ericas designer, tänkte blogga lite här efter som jag blev tillsagd att göra de också ;) hon åkte ju som sagt till mellerud idag efter skolan och hennes blogg ska inte så still så då fick jag årder om att blogga här. Varför inte ? jag gillar att blogga så jepp jepp :D
Idag har jag varit i skolan och efter skolan så missade jag bussen och pallade värkligen inte vänta en timme på en ny. Så jag gick hem duktig som ja va :D . Idag har mamma hjälp mig att både färga och noppra mina ögonbryn, haha det gick som de gick :D men grymt bra blev de! Ikväll eller ja om en timme så ska jag träffa min pojkvän och vi ska gå på bio eller så ska vi hyra hem film och ligga och kolla på den :) myyys!! Annars är det inte så mycket planer, tror jag kanske sover över hos david vet inte än. Har inte mera att säga utan jag skriver mera senare för nu ska jag kolla klart lite på desperate housewifes :D puss

bild från skolan idag.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback