Godmorgon alla ericas läsare :)!

Godmorgon på er alla ericas läsare :)

vaknade för någon timme sedan, sjukt skönt att få sova ut måste jag säga :D Sedan jag vaknade har jag bara legat och tagit det lungt och kollat lite på desperate housewifes, otroligt skön morgon måste jag säga :) igår va jag ju som sagt med min pojkvän och vi va ute och gick och missade bion så vi bestämde oss för att köpa godis och kolla på en film, dock sommnade båda :D haha så typiskt oss! Älskar min pojkvän <3 Snart så ska jag iallafall träffa amanda och köpa hennes locktong, sjukt skönt eftersom jag har letat efter en locktong i tusen år :o men nu händer det något iallafall. Skriver mera sen, puss

jag igår kväll när jag kom hem vid 20 över 12?

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback