godnatt :*

Hejsan !
Om jag ska vara ärlig så är redan trött! xd imorrn så ska jag även gå upp så tidligt som jag kan, direkt när pappa väcker mig så ska jag gå upp så att jag hinner med allt! ;) Idag när jag och Marcus skulle gå ut med hundarna så började hagla helt randomt! Marcus bara -"det SNÖAR!" Fast det var hagerl! ;) haha!
Det har varit ganska skönt idag, för mamma och pappa har inte varit hemma på hela dagen! man bara YES! ;) haha!
Men som jag sa förut så börjar jag bli trött så jag ska ärligt talat sova nu! xd Jag vet att ni inte känner igen mig när jag säger så, men så får det blir liksom! Pösshejs :*

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback