hej bloggen :)

Hejsan! :)
Nu så sitter jag i min one pise, har nyss duschat och jobbat matte, jag känner mig så ducktig! Jag jobbade tre sidor på en timma, lr typ ah tror det! ;) haha! <3 Idag så var jag i skolan och var även på möte där, det var om jag ska byta klass ? :/ hmm, jag får liksom tänka på den saken, efter skolan så va rjag med älsklingen till halv sex, sen gjorde jag ett misstag och somnade i bussen och var en bit utanför järpås och mot levene! :( Och den biten fick jag gå hem, pust !! jag var inte happy när jag märkte detta! Ska försöka att aldrig så på bussen, men det är svårt! :(
Men nu väntar jag ett samtal från älsklingen, som handlar om jag kan sova hos han i helgen! :P Pösshejs :*
Ny duschad och utan smink ! :D

Kommentarer
Postat av: emma

heej:) jag har en fråga till dig ? :D jag väger 85 och vill gå ner till 65 kanske? har du några tips:( jag känner mig jätte stor fast det syns inte på mig att väga 85 men ändå? vad äter du? hur tränar du? har du bra tips på mat och träning? du har en super bra blogg och ser verkligen upp till dig :) KRAM emma <3

2011-10-04 @ 20:54:47

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback