hemma hos älsklingen

hejsan:D
Nu ser jag på svensson svensson hemma hos älsklingen, tyvärr så har han deckat i sängen . ;) han är så söt när han sover! På måndag så ska jag gå på droppinen på ungdomsmotagingen, måste fixa andra p-piller nu ! ;o <3 Innan jag somnar så ska komma åt hans bröst och sova på, låter lite fail, men ni fattar säkert ;)
Igår så tog vi söne bussen hem till hans och då snackade vi med filip, sen så kom vi hem till älsklingen och myste. Vi gjorde massor med annat oxå som busa med hans små syskon, dom är underbart söta! ;o <3 Jag gosade även med Robins kattungar, dom är så jävla små och sjukt söta, Älsklingens familj skrattade för att jag sa att jag skulle kinappa hans kattungar! ;) haha ! Idag så har vi lastat upp båten och haft en mys kväll, Jag, älsklingen, alva och hennes kompis spelade även täcknet och skit gubbe, i början gick det bra för mig, men inte sen. :( Pösshejs :*

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback