i skolan :)

Hejsan ! :d
Nu sitter jag på lektion med veronika och louise, vi har sån där matteknep, men typ ingen orkar jobba!:o Vi har löst, två st, jag tycker att vi är duktiga! ;) hihi! Sen efter skolan så blir det att vara lite med älsklingen till halv  fem ! :) Happy face! :D (L) Sen när jag kommer hem så ska jag även ta på mig den nya one pisen, det var mycket bättre med mindre storlek, fast den är även fortfarande lite förstor, men den krymper säkert i tvätten ! :) men ah, ska nog fortsätta att jobba lite nu! ;)
Pösshejs:*
TRÖTT! -.-

Kommentarer
Postat av: Lina ina meijer

du ser skit trött ut ,snygga påsar under ögonen haha älskar dig syster :)

2011-10-04 @ 10:00:20
URL: http://lippslikesugar.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback