inne i villa vagnen

Hejsan! (:
Nu när datorn inte är så jätte seg så ska jag försöka gör ett inlägg! (:
Just nu så sitter jag här in villa vagnen och ser på fotboll. -.- Idag har jag ingen bild på dagens outfit, så jag kommer skriva den, jag har på mig min: jump in! :D Igår så kom jag ill mellerud typ vid fem tiden, sen blev det att gå ut med hundarna, käka och kolla på idol, prata med Robin i tel och sova ;) Idag så har det ju inte gått så mcyket av dagen, men idag så har jag duschat och ätit frukost och sen bara tatt det lungt. :) Det är skönt att det blir hem färd imorrn. Och på måndag så blir det att dra till stan med Robin och kolla på guldfynd! <3 :D
Pösshesjs :*

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback