L.O.V.E TEST

♥♥♥♥♥♥♥Om din pojk-/flickvän:
Du är tillsammans med? Robin ♥
Hur gammal är han/hon? 15
När fyller han/hon år? 23 April 
Vart bor han/hon? Lidköping
Ögonfärg? ljus blåååa ! ;D
Har han/hon piercat sig någon gång? nej
Har han/hon druckit? ja
Har han/hon rökt? vet int
Vad har han/hon för färg på rummet? vitt tror jag ;) minne som en guldfisk xd
Har han/hon några syskon? 2 systrar 
Vad skulle han/hon göra om han/hon vann en miljon? Jag vet inte, ;/ 
Har han/hon någon fobi? inte vad jag vet xd 
Är han/hon envis? aså, bland men jag brukar kunna övertala han xd 
Vad gör han/hon på helgerna? umgås med mig 
Beskriv honom/henne med två ord? värdensbästa POJJK ;) 
Skulle han/hon bli en bra pappa/mamma? såklart! ;D 

Dina tankar:
Varför blev du tillsammans med honom/henne? för han är fantastisk ! ♥

Föll du för honom/henne direkt? ABSOLUT! ♥
Du har slagit honom/henne? På skojj ja, man har får inte särskilt ont ;) 
Du har roligt med honom/henne? hela tiden ♥
Du skulle kunna bo med honom/henne? Ohja!
Du vet någonting om honom/henne? ohja
Du har gjort ett sugmärke på honom/henne? Absolut xd 
Säg ett ord du känner för honom/henne? Älskad!! ♥
Vad är det finaste han/hon sagt till dig? Jag älskar dig! ♥
Får du fjärilar i magen när du ser honom/henne? ALLTID ;d ♥
Blir du svartsjuk när han/hon umgås med andra tjejer/killar? nejdå :) Det beror ju på vad dom gör, för om dom skulle typ hångla skulle jag blir sur som fan, men om dom bara är och gör nått så nää

Om er:

Hur träffades ni första gången? På torget! ;D 
Bor ni långt ifrån varandra? jag bor lite utan för lidköping, samma är det med han. Så vet inte. ;) 
När blev ni tillsammans? 24 mars 2011 ♥
Hur länge har ni då varit tillsammans? 7 månader på måndag! 
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? vi hade ju pratat oså, över datorn och sen bestämde vi oss för att träffas och jag blev helt knäsvag när jag såg han, viste liksom inte vart jag skulle ta vägen, och sen så blev det ju en hej då puss och då blev jag kär på riktigt i han! ♥♥♥♥♥
Vad för slags filmer ser ni på tillsammans? skräck -.- 
Har ni sovit över hos varandra? Nästan varje helg ;D ♥
Har ni bråkat? jaa 
Vem håller fjärrkontrollen? Älskling, om han är riktigt envis så ;) 
Vad har ni gemensamt? att båda gillar varandra, haha ♥
Har ni samma åsikter om saker? Ja, ibland 
Planerar ni framtiden ihop? Har ju snackat om att jag vill, men vi kommer ju inte kunna flytta än så vi får ju se. ;) ♥
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? typ mer än halva sommaren när jag var i Mellerud -.- ♥ Då blev han saknad kan man säga! Men tur så kom han och hälsade på ! :D ♥
Hur länge kommer ni vara tillsammans? Jag hoppas hela livet!♥

Sista frågan:
Gillar du honom/henne? - JAG ÄLSKAR HONOM!!! ♥♥♥♥♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback