Mathilda yeeeeeeeeaaaaaah youknoww!

hheejsan matilda här serru jag skulle ju gästblogga nu sa ericisen till mig :D hahah ica haha erica :d haha fan va kul  aja jag är trött och min humor är på topp idag märker jag :DDDD
Men nu sitter vi i skolan och jag börjar om en timme haha segt segt segt men men allt blir ju med ica :D:D hihi (a)
Igår var jag med min pojkvän kevin och hans kompis jack , det var kul serru :d jag gick ju i skolan från 9 t 11 så kändes ju värt så drog hem med tåget kvart över ett sen drog jag t stan sen igen och var med dom!:) Idag ska jag inte göra så mycket mera än vara i skolan sen hem och kanske träna lite. Nu vet jag inte vad jag ska skriva men iaf jag skriver säkert ngn mer gång ska ni se :D aja nu drar jag och ska spela lite spel på faceeebook elr vänta kan berätta om helgen jag var med min älskling och robin och erica vi kollade på världens äckligaste film det sög för att jag och erica satt och typ skrev menas killarna bah skratta åt oss aja kul va det :DDD pusssheeeeeej! kram matilda!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback