min dag :)

Hejsan! :)
Jag vet att jag inte har varit så duktig på att blogg idag, men jag har haft det fullt upp kan man säga. ;) På dansen idag så kändes det segt, Kändes som om det inte var nångon dansdag för mig i allafall. ;) Kunde tyvärr inte vara med på tävlingen den här gången, utan jag får satsa nästa gång det blir. :/
Min dag har sett ut så här: vakande typ 11:00 och låg kvar i sängen med älsklingen till 12:30, sedan frukost och lite mys framför en film, Sen mat och efterrätt som min mamma hade gjort och efter det så var det typ 1 och 1 halv timma kvar tills älskling skulle dra hem med halv fem tåget. :( Och en stund efter så åkte jag till dansen. :) Pösshejs:^*


BILDBRIST

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback