om mig :D

Hur bor du: i en by :( 
Brukar du komma i tid: tror det xd
Hur lång är du: 162 
Kan du laga mat: jaoop, lr inte allt men 
Vad jobbar du med/pluggar du: Skolan
Vad har du på dig just nu: det jag hade på mig förut xd
Har du någon fobi: spindlar, ormar, redovisa med mera
Hade du en bra kväll igår: Ja :)
Vilket är ditt senaste inköp: Vantar xd
Din favoritdryck på morgonen: oboy
Var fick du dina senaste pengar ifrån: det sista från gina kortet :) 
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja :( vill sova i Robins säng ! :* 
Vad hade du sönder senast: Vet inte. :/
Vem snackade du med senast: Lilla söta johanna :D
Varm favoritdricka: Oboy!
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vet inte, när jag är det så dricker jag något bara, förutom cola xd
Alkoholhaltig favoritdricka: Cider
När gjorde du senast något riktigt dumt: mot min bror idag tror jag xd
Saknar du någon just nu: Jaaaa! :*
Vad ska man göra för att få dig irriterad: göra mig sur när jag är redan sur och tjata
Någon jag stör mig på: Många...
Intressen: Blogga, Robin, dans, fota lite grann:) och
kompisar ♥
Senaste person du kramade: Angelica tror jag :) 
Senaste person du ringde: Robin <3 
Senaste person som ringde dig: mamma. :)
Vad drack du senast: vatten 
Vill du ha barn: Absolut! :)
Längtar du till din nästa födelsedag: självklart :) 
Har rakat dina ben någon gång: Haha ja!
Är du sugen på något nu: sova på Robins mage ;o <3 
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Noll
Använder du hudkräm: body lotion 
Attraheras du av män med skägg: nja, beror på ? ;) 
Micro-pop eller poppa själv: popmaskin ! :D 
Brukar du baka: Nej!
Röstade du i det senaste valet: För liten...
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Kunde vart bättre...
Vilken låt lyssnade du senast på: adele- set fire to the rain
Har någon annan sovit i din säng inatt: no :( 
Vad tycker du är äckligt: mycket ! ;o
Har du pengar på mobilen: bara gratis sms ;)

Kommentarer
Postat av: johanna

Hihi :D

2011-10-18 @ 09:42:01
URL: http://jjohannaffrida.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback