om mig och erica.

Hej på er :)

erica kanske inte riktigt berättat hur vi blev vänner och så och hur länge? Ja kommer själv inte ihåg så mycket men det va faktiskt i sjuan vi träffades på någon språklektion och då fick vi jobba tillsammans och tillslut blev vi vänner :) och i 9an så bytte jag till hennes klass eftersom jag hatar min gammla ;) (inte för att hänga ut någon) I ericas klass och så trivdes jag hur bra som hellst, som fisken i vattnet ungefär :D Vi har varit bästa vänner sedan 7:an om jag inte har helt fel? och jag tror vi har bråkat 3 gånger only :D Vi har ungefär samma intressen det kanske är precis därför vi nästan aldrig bråkar?
Båda bloggar.
Båda älskar killar och har en.
Båda älskar rosa och leopard.
Båda gillar svart hår.
osv osv osv

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback