Otursdag plus en besviken chey! :( <3

Det är fan min otursdag idag, aså! Första, Älskling kom till min skola men blev ut skickad, jag dampade på läraren som plus är bra kompis med min morsa, tummen upp på det aså, sen så var jag ensam på idotten med bara folk från andra länder som pratade sitt spårk, svin kul... När jag åkte bussen hem så ringde iva gråtande, fan vad jag blev orolig!! Sen så ringer även Älskling lite senare och säger att han inte kan följa med till Örebro, Jag hade även sett fram imot en helg med äslklingen i örebro, men han hade ju sin DJ jobb att ta hand om...Så det är ju inte hans fel, men men....  TOPPEN DAG ?! :'(

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback