Rast med sötnowwwwsen lina ;*

Hejsan hoppsan!
Nu sitter jag och lina på rast, Vi kollade även nyss en parodi på Kissies, Hon har liksom en blogg och skit... ;o Men ah, jag var även hos skolsyster men hon var inte där. Och jag var där för att jag skulle fråga om jag kunde byta mensen första veckan eftresom jag och robin ska till Örebro med familjen och kusiner, men det kommer bli att jag får bada med tampong. Jag ska iaf bada även om jag har mens ;) haha!
Idag så ska jag hem tidigt för att jag ska hjälpa mamma och pappa hemma, dom ville tydligen ha hjälpt eftersom dom ska göra några ärenden , inte ens jag vet vad dom ska göra ! ;/ haha! hemligt hemligt ;) Pösshejs :*
Fula mig på bilden då , ne men ser itne klock ut idag, aså ! ;o <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback