shoooo :)

Hejsan!
Nu har jag varit hemma ett litet tag och ska snart börja plugga engelska. Idag så har jag ju varit skolan, det har även varit ganska bra tills vi kom till idrotten då, "tre tjejer", tog den svåra banan som mig och Angelica och det värsta är att dom följde efter oss, dom kollade aså, knappt på kartan själv!! Det stör mig, aså! Direkt när jag och Angelica stack in dit, så kollade dom på oss och följde efter sen... Man tänkte bara "skaffa er ett liv", jag tänkte fråga om dom behövde hjälp och läsa kartan men jag pallade inte förklara, men dom stör mig !!! ;o
Men i kväll så blir det nog att plugga och sendan datorn, som vanligt. ;) Pösshejs :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback