trött redan -.-

HejsanHejsan!
Nu sitter jag i sängen helt osminkad och känner för att gå och lägga mig, jag har ju nattlinne och allt som jag ska ha gjort innan jag ska sova "borstat tänderna, tagit bort sminket & med mera". :) men vi får la se, det kommer nog bli datorn en stund till. :)
Imorrn blir det ju skola och allt som vanligt, jag ska även åka hem tidligt och öva på glosor till onsdag och till provet på fredag... -.-
Det var ju en tjej som ville att jag skulle lägga upp hur jag sminkade mig oxå, men det kommer bli så att jag gör det efter jag har varit i ullared, eftersom jag ska köpa nya smink redskap där och nytt smink. ;)
Pösshejs :*

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback