frågor och svar (:

frågestunden avslutas här och nu ! ;D
annica om frågestund:
vad är det pinsammaste du har gjort under sex? :p
Svar: typ bröt en nagel, ne men det her inte hänt nått riktigt pinsamt. Och ärligt jag bröt en nagel när jag och Robin hade sex xd
Från e-posten



1. vill inte du ha såna där fina naglar som alla bloggerskor har ?
svar: emm, aså, försöker sprata ut men jag är inte den bästa på det. ;)
2. hur många bloggar har du?
svar: jag har två, en gammal och en ny. Den gamla hade jag bloggat i 9 månader. Och började om på en ny eftersom den var så seg hela tiden.
3. har du och robin haft något jätte stort gräl ? kram !
Svar: nej, vi har ju haft lite bråk men vi har oftas blivit sams samma dag (:
46707_1297810305
4. tävlings buggar du ?
Svar : nää, men ska börja med det snart (:
5. De där bråket, hur är dom där tjejerna ? kramis
Svar: dom är irreterande, dom tror även att jag och lina med mera, ska bry sig om hon är tillsammans med den där kille, (nämner inga namn)... Åhhh, stör mig på det;o
6. kan inte du visa hur du sminkar dig och bra tips på smink och skit ?
Svar: jo, det klart jag kan men jag ska bra fixa nytt smink och sånt först . (:
7. syns det ofta att du och Robin är tsm ? (:
Svar: ja, aså! vi håller ju varandra typ i handen alltid och pussas ofta till och med när vi är i stan, typ xd
8. Tror du att du och Robin kommer leva tsm hela livet ?
Svar: aså , man kan ju alltid hoppas men det kanske inte blir så som man hade tänkt, tyvärr :/
9. Hur kan du få sån bra desig ?
Svar: för att min designer lina disagnar min blogg. ;)

Kommentarer
Postat av: Lina ina meijer

jaa det är jag de :D

2011-10-25 @ 19:45:59
URL: http://lippslikesugar.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback