21:57

hejsan !
Nu sitter jag och väntar tills Robin ringer, vi får se hur sent det blir idag ? ;o Jag messar även med Thess, Saknar henne enormt mycket! vi får se om jag kan dra ner till mellerud nån helg innan jul så jag kan ta min tid och träffa henne igen!
Längtar tills imorrn, då jag och matilda ska dra ut på stan och shoppa lite tills kvällen, då älskling och matildas kompis kommer. Då blir de täven skräckfilms time! "jag kommer och dö!" ;( jag kommer fan bli liv rädd, det är tur att älskling sover bervid mig på natten! ;) Imorrn blir det även att köpa mängder av natur godis!! MUMS! ;) (L)
Men nu ska jag fixa lite grejer så, pösshejs

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback