efter idol ;)

Hejsan! :)

Nu har jag nyss sett på idol och tänkte att jag var tvungen till att blogga lite, Jag glömde av de där med att byta p-piller saken. Men dt får jag ta imorrn efter jag har hjälpt till hemma. Nu när jag kommer åka till sthm så ska jag försöka ha med mig datorn och försöka fixa så att jag kan blogga och sånt. Jag ska ta även mycket kort! :D Kommer ha med en tom kamera och en full laddad plus laddaren! ;) Ni kan även nå mig på mobilen där ! :P Jag åker på torsdag till farmor och farfar, åker till skövde och tar kvart över tio med X21000 tåget till sthm, och hem skulle vi ta ett annat tåg, kommer inte ihåg vilket. :o Asso, jag har aldrig varit i sthm så det kommer bli super grymt! :D haha! men nu ska jag hämta nått och dricka och så , så pösshejs :*
inget bra kort, men här är jag iaf osminkad och sitter i sängen med datorn framför mig, har även på min nattlinne eftersom jag inte orkade göra nått mer än att ta fram datorn ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback