en dag reser vi runt jorden.

heeeeyysan !
nu äre matilda här som gästbloggar på bästisen blogg! :)
är en brud på 17 bast haha , kör cross och spelar ishockey ohja!;)
jarru vet inte rikigt vad jag ska skriva hah , men idag har vi inte gjort så mycket vi har sovit för det mesta för det blev väldigt sent igårkväll :o vi la oss typ halv sju på morgonen så ah inte så konstigt att vi va trötta , men men det var hur kul som helst , vi kollade på film och va ute och gick lite på kvällen och käkade godis hihi :)
och jag ska sova här i natt med kul kul får se vad vi hittar på kanske blir att dra ut lite och ta lite bilder får se helt enkelt ! :) , nu ska vi iallafall äta något gott.Men nu har jag inte så mycket mera att skriva så jag tror jag ska sluta nu men jag skriver nog något inlägg sen eller något , pusssssss och kraaaam ! / Mathilda. 
jag och den bästa människan i hela världen , du är världens bästavän !
jag älskar dig hjärtat mer än vad ord kan beskriva.♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback