FAN!

HAT INLÄGG!
Fan vad jag är sur på er nu! Jag sa att jag skulle vara med Robin och jag åker fan till sthm ska jag då inte få träffa han på hela veckan ? Hans pappa ligger på sjukuset och robin var jätte depp, jag ville trösta han och finna hos han! Men ni ska bara förstöra allt! fick jag nått tack för maten, nä ni sa bara att det vara gått och inget mera! Tack för den då! Jag skulle accat att jag fick åka hem om det skulle vara så att jag kunde vara med Robin nån annan gång i veckan! FAN!!!! NÄr jag har gått ur iv, så ska jag byta skola till nån som ligger långt bort så att jag kan bo där ist! JAG KLARAR MIG SJ!!!
JAG TÄNKER ALDRIG LAGA MAT HEMMA IGEN OM NI INTE SÄGER TACK FÖR MATEN !!!! det gör jag gämt när ni lagar mat! TÄNK LITE FÖRFAN!!!!!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback