förbannad ?

hejsan ! :o
nu har jag och Matilda nyss ätit, det var gott! ;D Fick nyss ett sms från en person som frågade om jag visste vem det var som hade ett nr som an skickade, jag bah nej, sen så skickade den personen ett konstigt sms till, det var fan läskigt ;o
Nyss blev jag förbannad på min bror oxå, han tar mitt godis med mera, han ska fan låta mitt vara, han kommer aldrig vara hemma mer när jag är hemma själv!!!! :@ SUR?! :@ JA?! han har förstört min halvårs dag med älklingen och skit!!!!! ÅHHH! vilken bra dag assåååå ! TOPPEN ? (Y) NÄÄ !  aja, ni vill la inte läsa mer av detta, så vi ses sen när jag har lugnat ner mig! ;o

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback