frågestund avslutad !

Hejsan!
Jag vet att jag skulle sluta frågestunden igår men det får bli idag i stället!
1. Blev du glad över de du fick av Robin ?
Svar: Jag blev jätte glad, jag har velat ha en sån väldigt länge men har inte riktigt köpt den, asso. KRAM!
2. När ska du åka till mellerud igen ? Anonym
Svar: jag ve tinte, ska till sthm nästa helg, så vi får se
3. Vad önskar du dig över allt annat? kram Moa
Svar: jag önskar mig nog att Robin alltid skulle stanna hos mig, att han liksom aldrig lämnar mig! :) Kram Erica
4. Vad skulle du göra om du fick 1000000 kr ? Tilde
Svar: jag skulle nog försörja mig med dom sakerna jag vill ha, sen skulle jah även kopa en egen lägenhet till och börja med och flytta ihop med Robin :)
5. Är robin den bästa kille du har haft? Louise
Svar: Ja! har är en den bästa! ;)
6. varför bytte du blogg ? kim
Svar: Jag bytte blogg för att devote cepade hela tiden, man kom typ aldrig in på den, det tog år för att koma in på den. Tumme ner på det! :(
Det var alla frågor som jag har fått på min mail! ;)
PÖsshejs :*

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback