glad igen ! ;)

Hejsan ! :)
Nu har jag pratat med älsklingen och snart så ska jag träna, men jag ska se så mamma ringer först för då stör hon mig inte sen när jag är igång och tränar! ;)
Jag känner mig så duktig eftersom jag ska laga maten i dag ! :D i helgen lärde jag mig även använda ungnen, mammas kommentera var då så var det bara tvättmaskinen kvar, ny och blä ! jag vill inte lära mig och tvätta det värkar så tråkigt! :o Aja, jag får la göra det iaf. :P
Just nu så har jag startat tv:en så jag har kollat runt lite och det finns inget att se på, så det blev Disney! haha! men det är faktist bra ibland ! ;) I chak och cody så älskar jag London ! hahahah! hon är king! :P
Pösshejs!  :*

Kommentarer
Postat av: Lina ina meijer

haha jag kan fan inte heller tvättamaskinen, när pappa är borta så ringer jag alltid honom och frågar hur man ska göra haha xd kommer fan aldrig lära mig ;)

2011-09-27 @ 10:24:07
URL: http://lippslikesugar.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback