Hälsokontroll

Hejsan ! :D
Nu har jag kommit hem från Iva och jag har även packat! nästa sthm! ;D Det visades även att ivas mamma läser min blogg! :D haha! det va rnått jag inte visste lr trodde ;) Jag ringde nyss älsklingen på skype, men inget svar! :o Det är som vanligt :( Men jag vet u att han ska vara DJ idag, så det kan ju vara derför att han inte svarar! :P Jag var på hälsokontroll i skolan idag, och det visades att jag var lite under viktig, det är ju inte farligt under viktig. Jag hade även växt två cm, så nu är jag 1.62 lång! HAPPY FACE! ;) haha! :P
Men nu ska jag gå och hjälpa morsa och farsan oxå! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback