Idag :)

Hejsan ! :D
Nu har jag sett klart på idol, och jag har fortfarande inte fått tag i älsklingen igen, det skulle inte förvåna mig om han spelar cs. -.- aja, jag får försöka att ringa till han igen! :o Ja, idag så var det en sådär bra dag, den skulle varit bättre om jag fick vra med älsklingen och pappa tycker inte att jag ska jobba med nått trädgårds arbete, "jag är slarvig" :( Tummen ner på det! :/ Ja, men jag har inte så mycket mer att säga, mer än att jag ska försöka få med mig datorn och kunna blogga i sthm! :D <3
Pösshejs :*
Jag älskar dig så jävla otroligt mycket, hoppas även att vi håller ihop tills vi  dör ! <3333 LOVEU! :*****

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni är så söta

2011-09-28 @ 22:31:01
Postat av: va söta ni är

2011-09-28 @ 22:47:51

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback