Lite om mig! <3

Hejsan på er!

Nu hade jag tänkt att berätta om mitt kära liv för er! :D

Jag lever utanför en stad som heter Lidköping, Jag går på skola på De la gardie och det är en mycket bra skola, jag bor med min familj, jag bor även mycket hos min kille, med namnet Robin. Mina intressen är : bloggning, dans, kompisar och min älskade kille ! :* Jag har oxå två hundar som heter Ronja och Emma. Ronja är blandning mellan schäffer, flätt och bordecollie och den andra hunden vet jag inte. Jag är inte så jätte bra i skolan och längtar oftast efter rast och att få sluta för dagen. Jag har oxå en irreterande lille bror, som jag inte brukar komma så bra överräns med... :o

Men nu vet ni lite om mig, och ni kommer säkert få vet mer om mig sen ! Pösshejs :*


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback