mitt morgon inlägg :)

hejsan ! ;)
Han inte blogga imorses eftersom jag försov mig! tumme ner! ;) Men då får jag göra mitt morgon inlägg nu, jag sitter i skolan i rast hallen med Kaite och Nima, vi är gnaska tysta, hahah! ingen har la inget att säga! ;) Jag är fortfarande skit förkyld och får skippa idrotten idag. Idag så skulle jag igentligen vara med älskling, men det blev inte så, för han skulle köpa halvårs present och jag ska hem och städa! :P jag ska stor städa mitt rum, asso! ;o Jag ska nog även rensa ut lite saker, känenr att jag har väldigt mycket i mitt rum nu. hahahahaha! :D
Men ska dra på lektion nu, så det blir nog lite mer bloggande där! ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback