nyss kommit hem :)

Hejsan ! :D
Nu är jag hemma igen och cyklingen blev inställd, så det blev att kolla på film ist, vet tyvärr inte vad filmen heter. Men mamma och pappa körde in cykeln i onödan. ;o Och ikv så blir det att slappa framför film och dator tror jag ! ;D haha!
I helgen så blir det att mysa hur mycket som hälst med älsking , det kommer nog bli nån skräckfilm, det brukar bli så ! och jag brukar alltid bli rädd i filmen, haha ! vad mes jag är! men jag är nog ändå inte ensam om det! ;p Jag är så jävla glad över att jag och Robin har  ett halvår på lördag! ;D Jag måste fixa nått speciellt, asso ! ;o Det skulle vara mysigt med choklad doppade jordgubbar, men tyvärr så finns det inga jordgubbar, måste fixa nått annat!? ;D nån som har nått förslag ? :d Gå då in på min mail och skriv vad jag skulle kunna göra för kväll för, sötnowsen ! ;o (L)
Pösshejs :*

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback