RÄDD?!

Hejsan ! :(
Det ringde nyss ett par killar till Matildas mobil och började kaxa och säga att MAtilda har ljugit om vem hon är och skit, Jag sa till dom att vi inte ville snacka, och nu så säger dom att dom ska komma hem till mig och dom säger byn där jag bor men inte varit i byn? och nu ska do fråga en i grästorp som vet vart jag bor! FAN vad rädd jag blev! Tur så ringer dom inte mer, dom kommer nog inte komma heller, jag skrev ett sms till Robin i grästorp och sa att han aldrig får säga var jag bort till nån, hoppas han lyssnar på det oxå. Har även smsat älsklingen om att han ska ringa för att jag är rädd, men han är la för upptagen med jobbet, sen så skrev matilda in nr:et i eniro och då kom en vuxen upp! RÄDD?! Hoppas dom inte menar det dom säger! :o
Hoppas allt är över! :o
Pösshejs :/

Kommentarer
Postat av: Anonym

rätt omget och hålla på så på en fylla med.. :) haha skrattretande faktiskt .

2011-09-25 @ 00:52:57

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback