svar på era frågor till frågestunden från mailen ! ;)

Hejsan ! :D
1. Hur kom det sig att du vill träna när du är under viktig ?
Svar: jag ska bara träna musklaturen i magen, jag ska liksom inte träna för att gå ner i vikt.
2. varför är du så rolig på video inlägg? kram Julia
Svar: jag vet faktiskt inte, asså det blir bara så! ;)
3. hur gammal vill du vara när du vill ha barn?
Svar: asso, en lagom ålder, inte för ung och inte för gammal, jag ska liksom kunna leva livet innan! ;)
4. hur kom det sig att du började gillanaken hundar? kram !
Svar: ja du, jag såg det på tv:en och blev helt fast, asso. Jag typ började tycka att som var ur gulliga, men jag får inte ha en sån ändå när jag flyttar om jag bor med Robin. -.- <3 kram
5. Jag ska oxå till sthm, hoppas vi träffas, vill verkligen snacka med dig med dig live! :D kram
Svar: haha, okej, kommer vara mycket på stan och skit, så då får vi ju se, det är bara att komma fram vet du ! ;) Men presentera att du läser min blogg annars kommer jag typ stå som ett fån ;) kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback