frågestund avslutad !

svar på era frågor :)
1. emma om hej bloggen :):
heej:) jag har en fråga till dig ? :D jag väger 85 och vill gå ner till 65 kanske? har du några tips:( jag känner mig jätte stor fast det syns inte på mig att väga 85 men ändå? vad äter du? hur tränar du? har du bra tips på mat och träning? du har en super bra blogg och ser verkligen upp till dig :) KRAM emma <3
Svar: hej emma, ja jo, motionera mycket, ät nyttit och typ ut och gå lr springa lr nått sånt varje dag ! :) Jag , ska börja med att äta väldigt nyttitgt & motionera. :)
2. Hur många gånger har du & robin haft sex? :)
har ni det ofta? ((: kram!
Svar: Jo, jag vet inte hur många gånger, men rätt många ;) Och ja man kan säga att jag och Robin har sex ganska ofta, typ varje tillfälle. :) kram !
3. hur har du lärt dig blogga så bra, kram, tilde :)
Svar: Jag vet inte, det kommer bara och när man läser andras bloggar som man gillar så blir man inspirerad men man ska inte härma fullt ut för att då kan folk kommentera att man härmar. :/
4. Hej, erica
Hur får du så fina kort ?
Svar: em, oftas brukar en kompisar ta kort på mig, men det händer att jag tar kort med datorn lr kamera sj och vissa blir ju ganska bra och dom som inte blir bra tar jag ju bort. :)
5. hur mycket brukar du köpa per månad?
Svar: asso, det är olika, men typ en till två saker varje månad . :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback