Lina ina meijer kommentarer :)

Lina ina meijer om glad igen ! ;):
haha jag kan fan inte heller tvättamaskinen, när pappa är borta så ringer jag alltid honom och frågar hur man ska göra haha xd kommer fan aldrig lära mig ;)
IP: 83.223.9.190

Svar: haha, mamma bara nästa gång, jag bara fan ! jag kommer fan göra sunder tvättmaskinen om jag får röra den! ;) jag kommer nog lägga röd och vitt i samma hög! hahahahaah! då kmr mamma bli sur! ;) Puss!
Lina ina meijer <3 om hungrig ?:
hahha så lyckat att du skulle spara pengar till Sthlm och endå har du lyckats slösa upp 40 kronor nu på 2 dagar :O ahahaha :D
IP: 83.223.9.190

Svar: jag har 500kr kvar ;) så jag har liksom råd! hihi ! jag är smart ibland ;)


Kommentarer
Postat av: Lina ina meijer <3

Du kunde ha haft mer pengar om du hade sparat ;) hahahahahahahha

2011-09-27 @ 13:29:30
URL: http://lippslikesugar.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback